بیماران بین‌الملل

مرکز فوق تخصصی چشم‌پزشکی سلامت غرب در سال 1385 با برخورداری از استادان مجرب چشم‌پزشکی ایران و با بهره‌گیری از تکنولوژی پیشرفته فعالیت خود را آغاز نمود.

این مرکز افتخار دارد با ارائه خدمات درمانی و مراقبتی با بالاترین کیفیت منطبق با استانداردهای اعتباربخشی ملی و بین‌المللی، حفظ امنیت و کرامت انسانی گام‌های مؤثری را برداشته و تمامی طیف خدمات چشم‌پزشکی، از پایه‌ترین آنها تا پیشرفته‌ترین جراحی‌های نوین چشم‌پزشکی دنیا را به همنوعان ایرانی و غیر ایرانی ارائه دهد.

در این مرکز کلیه اعمال جراحی چشم (کاتاراکت، گلوکوم، ویترکتومی، پیوند قرنیه، بلفاروپلاستی، استرابیسم و انواع دیگر جراحی تخصصی چشم) اعمال جراحی لیزیک با دستگاه EX500 آلکان، عمل کراسلینک جهت پیشگیری از پیشرفت قوز قرنیه و اعمال پاراکلینیکی تخصصی چشم (درمان‌های لیزری، OCT آنژیوگرافی، پنتاکم، پریمتری، انواع اسکن های چشم، توپوگرافی، آمبلیوپی و …) انجام می‌گردند.

مرکز فوق تخصصی چشم‌پزشکی سلامت غرب تمامی امور مربوط به درمان بیماری چشم بیماران خارجی را قبل از ورود آنها به کشور تا زمان ترخیص آنان از مرکز و کشور را با همکاری شرکت‌های گردشگری سلامت اداره و تسهیل می‌نماید.

خدمات ویژه بیماران بین‌الملل شامل موارد ذیل می‌باشند:

  1. دریافت مدارک پزشکی بیمار قبل از سفر
  2. صدور ویزای درمانی
  3. مترجم از بدو ورود تا زمان خروج از کشور
  4. استقبال فرودگاهی
  5. بیمه مسافرتی، سیم‌کارت و اینترنت
  6. ترانسفر داخل شهری
  7. تور یک تا دو روز داخل کشور
  8. رزرو هتل، ویلا و خانه
  9. پرداخت و تبدیل پول
  10. اتاقVIP جهت بستری بیمار در مرکز سلامت غرب
  11. کارشناس مسئول جهت پذیرش تا ترخیص بیمار از مرکز
  12. ثبت بروز اطلاعات بیمار در پرتال سامانه معاونت درمان
  13. پیگیری درمان بیمار بعد از بازگشت به منزل

نحوه پذیرش بیماران بین‌الملل در مرکز جراحی فوق تخصصی چشم سلامت غرب:

1- بیمار بین‌الملل از طریق وبسایت و شبکه‌های اجتماعی، مرکز را شناسایی کرده و پس از ارتباط با کارشناسIPD علت مراجعه خود را عنوان می‌نماید.

کارشناس IPD مدارک پزشکی بیمار را از طریق وبسایت و شبکه‌های اجتماعی، دریافت می‌نماید و پرونده بیمار را به پزشکان متخصص یا فوق تخصص ارجاع می‌دهد.

پس از بررسی، در صورت نیاز به مراجعه بیمار به ایران، با همکاری شرکت‌های گردشگری سلامت کلیه امکانات رفاهی بیمار اعم از صدور ویزای درمانی، بیمه سفر، بلیط، اقامت، مترجم، ترانسفر فرودگاهی، ترانسفر داخل شهری و … فراهم می‌گردد و بیمار پس از ورود به کشور و مرکز درمانی از کلیه خدمات درمانی سلامت غرب بهره‌مند می‌گردد.

2- کلیه بیماران بین‌الملل پس از ورود به کشور و مراجعه به مرکز با هماهنگی کارشناسIPD، بدون گرفتن وقت قبلی از کلیه خدمات درمانی بهره‌مند می‌گردند.

لازم به ذکر است بیمار پس از تکمیل فرم پذیرش اولیه از کشور مبدا از طریق شبکه‌های اجتماعی با کارشناس IPD تماس حاصل فرماید.

ایـمــیـل سلامت غرب
اینستاگرام سلامت غرب
تـلــگـرام سلامت غرب